Helg.

Haft världens mysigaste helg! Min världsbästaste pappa kom hit i fredags och har spenderat helgen här i Oslo med mig. Med lite lagom otur så lyckades jag ha jobbpass varenda dag från 11-19 MEEEEN vi fick däremot mystid på kvällen istället då.
 
Första kvällen gick vi till en restaurang vid Akers Brygge där jag åt världens godaste tonfisk, på riktigt den bästa jag någonsin smakat, tillsammans med ett så fruktansvärt gott vin. Förstår ni hur mycket jag njöt, när jag hittills bara har levt på nudlar och vatten?! 
 
Andra kvällen följde bästa Klara med oss. Vapiano blev första stoppet för en grymt god middag och sedan tog vi oss iväg till Akers Brygge för varsitt glas. Hur bra som helst.
 
Så sjukt mysigt och fruktansvärt jäkla kul att träffa pappa igen. Så efter att ha blivit många kramar rikare och med en genuint galen lycka, kan jag inte annat än känna hur lyckligt lottad jag är över vilken underbar familj jag har. Tack för en sjukt fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0