Different city

Varit i Perth i 3 1/2 vecka nu och herregud vad jag trivs. Staden är så fruktansvärt fin, familjen jag bor med är fantastisk och jag har träffat så bra och härliga människor här. Dessutom så bor vi gångavstånd till stranden, gångavstånd till ett stort shoppingcenter och har bara tio minuter med bil in till city. Hur perfekt är inte det? Kan inte förklara med ord över hur tacksam jag är över mitt val att spendera mina sista månader här i Perth. Hittills har jag vart på en hel del olika stränder (stränderna här på västkusten är verkligen helt otroliga), åkt till Yanchep National Park, vart och gått runt i mysiga Fremantle, vart på sightseeing i city, gått ut i city och umgåtts massa med familjen och mina nyfunna vänner. Kommande helg ska jag iväg och campa med några tjejer som jag umgåtts lite med här i Perth, förhoppningsvis även testa på sandsurfing om vi får chansen.. Kommer bli kul jaaaa!
 
Yanchep Beach.
Sightseeing i city.
Utekväll i Northbridge som blev ett kärt återseende med fina Klara som precis flyttat hit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0