Trip of my life.

Dagarna här nere fortsätter att ticka på, helt sinnessjukt att jag vart här nere i över fyra månader nu. Men det tyder väl samtidigt på att jag trivs mer än bra här nere eftersom det känns som att tiden bara flyger iväg. Det är en sjukt knäpp känsla, längtar så otroligt mycket tillbaka till Sverige, min familj och mina vänner. Längtar tills den dagen då jag äntligen kan känna att jag är hemma på riktigt och har massvis med roliga upplevelser i bagaget. Samtidigt skulle jag aldrig vilja åka hem nu, aldrig. Har så mycket kvar att upptäcka och se i Australien, så många fler platser och så mycket mer att skapa minnen för. Ni vet när man har tränat och är så törstig att man har blodsmak i munnen och tungan känns som sandpapper? Det är typ där min äventyrslust är just nu, vill bara se mer mer mer och blir aldrig otörstig. Men som sagt, den dagen det är dags för mig att åka hem, kommer jag vara otroligt lycklig och veta att jag gjort allt jag velat här nere. Veta att jag gjort en av mitt livs resor och ha så många nya vänner och nyskrivna sidor i mitt liv. Så glad över att jag tog mig iväg på den här resan, ibland är min envishet trots allt en fördel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0