Huset jag bor i.

Precis när man kommer innanför huvuddörren. Du kommer in till vardagsrummet.
Den långa korridoren/hallvägen där alla sovrum finns i och som leder till den andra ingången utifrån. Mitt rum är den andra dörren till höger/den dörren som änärmast ytterdörren på höger sida, syns nästan inte på bilden.
Rummet jag sover i tillsammans med den näst äldsta sonen. Detta är när du blickar in från dörren från korridoren. Madrassen är den som den näst äldsta sonen sover i.
Här är min säng. Dörren ni ser är ingången från korridoren. Fotot är taget från det högra hörnet om ni tittar på bilden ovan.
När du står vid sofforna i vardagsrummet och blickar ut mot huvuddörren.
Ingången till köket från vardagsrummet. Du ser ingången till vänster om soffan på bild två.
När du står längst in till höger i köket från bilden ovanför.
Högra delen av tvättstugan när du tittar ut från köket. Dörren är precis till vänster om du tittar på bilden ovanför.
Vänstra delen av tvättstugan.
Tvättstugahumor du står vid dörröppningen på bilden ovan. Dörren på bilden leder in i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0