Last night in Sydney and Coffs Harbour.

Är nu i Coffs Harbour med Jenny. Sista kvällen i Sydney bjöd på först cocktailrunda och salsadans med mina svenska vänner här nere, sydneyfamiljen. Och sjukt vad jag var grym på att dansa, blev till och med uppbjuden. Precis lika smidig som alla andra före detta fotbollsspelare brukar vara, men kul var det. Efter mötte jag Jenny och hennes vänner och sen drog jag och Jenny för att käka. Insåg att jag glömt nyckel på rummet så kom inte hem förrän kl 05 på morgonen för att jag va tvungen att vänta på mina tyska rumskompisar för att komma in i byggnaden. Blev att skynda sig upp för att packa (jo jag vet. smart tjej som väntar till sista sekund, resulterar i att jag glömmer min plattång. buhu hur ska jag klara mig nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0