01:56

"Ikväll ska jag gå och lägga mig i tid."

Jaaaaaaaaa för det gick ju bra. Förresten har jag ett nyårslöfte. Fy fan för mig om jag inte håller det. Blir arg då. Och gud i himlen vad gott det är med kesomellanmålen. Varför har man inte kommit på det själv, tidigare? Jag vill fakiskt flytta till Australien snartsnartsnart, med min fina vän. Men jag har ju typ inga pengar. Ska spara. Efter jag köpt mig en försenad julklapp/ tidig födelsedagspresent till mig själv. Är ett måste med den presenten, annars fungerar inte nyårslöftet. Så det så. Har druckit julmust idag, så himla gott. T. Borde sova. Ska jag sova? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Jag skulle ju lägga mig tidigt. Duh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0