You're just a cannibal and I'm afraid I won't get out alive.


Jag tänkte berätta för er varför antalet bilder på bloggen inte brukar innehålla mig själv. Därför att jag inte är fotogenisk! Jag lyckas alltid se antingen tjock eller knäpp ut. Tror faktiskt inte att det är något som ni vill se på? Men jag håller med er, det är roligare att läsa en blogg med massor av bilder på den som bloggar. Hans/hennes vardag. Därför undrar jag, varför lyckas folk alltid ta så himla bra bilder på sig själva? På sina outfits varje dag och själva bli skitsnygga? Jag vill också ta outfitsbilder och bli snygg, men för mig skulle det gå åt minst 500 kort för att jag ens skulle bli halvnöjd med ett foto. Jag menar, vem har tid med det? Och dessutom så har jag inte en sådan där dagensmodeklädstil utan snarare min egen stora och säckiga som inte är speciellt inspirerande. Men eftersom klagomål kommer utifrån, om att jag borde lägga upp fler bilder på mig och vardagen, så får jag väl gå på någon lär-dig-bli-snygg-på-kortskola så jag kan göra det utan att ni blir ivägskrämda. Inte idag dock, eller närmsta veckorna... heh. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0