Right in the moment this order's tall.


Vi har alltid haft mindre smickrande badrum och toaletter här hemma, om man ska uttrycka det lindrigt och fint. Men vet ni vad? Inte längre! Nu kan jag stolt visa mina vänner till toaletten när de behöver använda den och vänta på en liten wow-effekt istället för en ta-mig-här-ifrån-så-fort-som-möjligt-effekt. Dock är de inte helt klara så vi får stå ut med att sova i källaren ett litet tag till eftersom det inte är förrän nästa vecka som rörmokaren kommer för att sätta igång allt ihop. Kommer bli en av de bästa dagarna på länge. "Varför?" tänker ni då, jo för att då kommer jag slippa att springa ner två våningar varje gång jag behöver gå på toaletten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååååh GUD VAD FINT!!! Längtar efter att få gå på toa hemma hos er (heheh läskig tjej...)

2011-10-08 @ 15:36:37
Postat av: Ulrikat

Det är jag som är den läskiga tjejen hehe.

2011-10-08 @ 17:08:37
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0