He was always there to help her.


I veckan fick jag ett mail från Fyrishov där det stod "Grattis, du är en av vinnarna av fyra biljetter till fyrishov!". Antog att det var ett reklammail från någon jobbig vinst-/reklamsida så tänkte bara radera och inte läsa igenom. Men sen ser jag att det är skickat från Fyrishov och börjar undra varför de har skickat det om det bara är ett fejkbrev, men samtidigt kunde jag inte komma på mig själv att ha anmält mig till någon tävling så antog att det var fejk. Men så idag gick jag in på min mail igen och såg mailet, och då slog det mig. Gränby Centrum hade en tävling för Fyrishov för någon månad sen och då skulle man svara rätt på en fråga och kanske bli den där lyckliga vinnaren av fyra Fyrishovbiljetter. Och tänk för att det blev jag, nu ska det åkas rutschkana!! Och om jag har tur så kanske jag träffar Kaj Krokodil, hih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0