But I like to keep some things to myself.


Sitter och är otroligt glad samtidigt som jag känner mig lite lätt ledsen. Var till tandläkaren idag och klagade över hur mina tänder har blivit efter det att jag tog ur min tandställning år 2008. Framtänderna har glidit isär och därmed skapat en glugg, den ena tanden har börjat vrida sig tillbaka och en av mina framtänder har även blivit längre än den andra (?!). Så "BAM BAM BAM", den 13:e december åker tandställningen tillbaka på övre tandraden och jag blir ett braceface för andra gången i mitt liv. Men jag ska inte klaga, är trots allt otroligt lättad och glad över att jag äntligen får fixa till tänderna igen så de blir lika fina som de en gång varit. Tack min otroligt snälla och bra tandläkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0