20:03 när man lever allt annat än ett liv

Tumblr_lgou52hgv71qa934ro1_400_large
Förresten kan jag fortfarande inte förstå att jag är LEDIG FRÅN SKOLARBETE! Shit vad överdrivet bra. Tänker bara på i förrgår natt (natten mellan torsdag och fredag), då jag drömde mardrömmar om nationella provet i matte c. Jag drömde att jag försov mig och att jag missade provet, så att min lärare satte ett IG på mig. När jag sedan vaknade upp från drömmen så var klockan 03:00. Och inte kunde jag somna om heller, nej. För jag låg hela tiden och tänkte på att jag inte skulle klara provet. Jag radade upp en massa omöjliga fantasital i huvudet samtidigt som jag låg och vred och vände mig i sängen. Det var stört, hur mycket jag än försökte så kunde jag inte tänka på något annat än matte!! Men tillslut så lyckades jag faktiskt somna, dock var klockan 04:30 sista gången jag kollade innan jag somnade. Men hallå, SERIÖST. Hur mycket liv har man när man drömmer mardrömmar om att man inte ska klara ett prov?! Och att man sedan inte kan somna om för att man är så fruktansvärt nervös inför det? Nej. herregud. Jag är GLAD över att jag aldrig kommer ha ett enda till skolarbete i gymnasiet. Tack Gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0