22:22 önsketid

"IGÅR SLUTADE JAG TVÅAN! JAG ÄR LEDIG! DET ÄR SOMMAR! JAG HADE SKOLAVSLUTNING! JAG SKA INTE GÅ I SKOLAN PÅ DRYGT TVÅ MÅNADER! JAG FÅR GÖRA VAD JAG VILL! Jag har alltså fått sommarlov, underbart."

Kollade tillbaka i bloggen och såg att jag fick sommarlov idag förra året. Helt okej glad tjej över två månaders ledighet. Nu har jag en livstids ledighet om jag så vill och får göra precis vad jag vill när jag vill, inte bunden till något över huvud taget. Kom förresten hem från Rhodos imorse och har efter det varit med familjen i Nyköping hela dagen, där vi ätit vid hamnen och myst. Har saknat familjen något sjukt trots att jag bara varit borta i fem dagar. Kommer gå bra när jag flyttar ifrån Sverige vaa. Nu tänkte jag äta marsipan och titta på Hitta Nemo med världens finaste människa, Emelie, och bara njuta att vara hemma och kunna ta det lugnt. Sammanhängande inlägg. Vill bara få fram att jag älskar mitt liv för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du lagt ner bloggen?

2011-07-15 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0