Från superglad till superledsen inom loppet av en hundradels sekund.

Fick ett sms från P&L för ungefär en timma sen där det stod att The Ark spelar på festivalen i sommar. Skyndade mig snabbt in på P&Lbloggen för att läsa om det och såg då att bandet ska splittras efter deras turné i sommar, vilken är till för att hylla fansen. Efter 20 år ska mitt absoluta favoritband (näst efter Coldplay) lägga ner, bandet som jag avgudat sedan 7 års ålder. Hade ingen aning om det och måste ha missat allt runt det. Så besviken och ledsen tjej. Men tack Gud för deras spelning på P&L då, får bara hoppas på att de överträffar förra årets framträdande där. Men det tror jag nog att de kommer klara, ska bli grymt.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

:((

2011-04-05 @ 15:17:23
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0