Jag kan inte sova!! Min näsa är större än ansiktet och kommer sprängas när som helst, som pricken över i:et hjälper inte nässprayen.


När man ligger hemma dagarna i ända blir man ganska rastlös. Dessutom, vad har hänt med bloggen? Folk har puttat på mig och sagt att jag nästan inte skriver någonting längre, och herregud det gör jag inte. Nästan inte ett enda inlägg har mer än två rader text i sig, om ens det. Vet inte riktigt varför mängden meningar har försvunnit, brist på fantasi kanske? Eller rent utav ork. För i själva verket älskar jag att skriva, eller snarare skriva av mig. Men ett av skälen till varför bilderna blivit fler och meningarna färre: bilder säger tio gånger mer än ord. Istället för uttrycka en känsla med tusen överflödiga ord kan man uttrycka tusen känslor med en endaste bild. Med andra ord så har jag gjort det väldigt simpelt för mig, och låtit bilderna vara meningarna. Tafatt och penibelt och rent utav jättetöntigt inlägg, men som sagt: Jag älskar att bara skriva och inte tänka fastän jag tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0