She puts the color inside of my world. But she's just like a maze, where all of the walls are continually changed.

Tumblr_l6jslhnj511qbli3yo1_500_largePierrepox_largeTumblr_l6uzdm6bjx1qavf7t_large
- We heart it
Internationell ekonomi C: sista lektionen på schemat för dagen. Jag blir alltid så himla lycklig när jag går till de lektionerna, det påminner en om att det är sjukt kort tid kvar tills jag åker till KINA! Det kommer bli kul, jättekul, störtkul, megakul! Aaahahh det kommer bli helt sjukt, jag känner det på mig.
Nu har jag precis kommit hem efter att först ha tränat extremt energirika barn, och sedan spelat match. Sååå... ska äta lite och sen lägga mig tidigt för att va pigg imorgon. Trean ska bli mitt roligaste och ordningssammaste skolår någonsin, i'm on fire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0