Why so genious?

4627491059_06852e70e7_large
Jag önskar att jag vore lite mer som Carl Von Linné, eller varför inte som Einstein? Själv sitter jag, dränkt av papper och böcker, nere i källaren (ensam) och försöker få in åtminstonde EN sak om rättskunskap i huvudet. Lyckas jag? NEEEEJ! Bra, grattis, hurra, underbart. Istället för att ha ett russin till hjärna skulle jag väl kunna få ha en kunskapsbomb? Eller åtminstonde en hjärna lika stor som en tennisboll? Men nej, varför skulle jag ha den turen? Mig har Gud skapat, bara för att låta mina kompisar känna sig ännu smartare. Det som är mest hemskt är att jag faktiskt blir klassad som nörd i vissas ögon, helt i onödan. Jag skulle inte bry mig om pluggandet gjorde mig smartare, men nu är jag är osmart nörd. Hur misslyckat är inte det? Så... av allt svammel var det som jag ville få ut med det här inlägget, att jag önskar att jag vore en smart nörd.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men detsamma! Jag gillar din mamma, pappa, lillasyster, mormor (och dig) <3 hihi

2010-10-13 @ 20:28:45
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0