It's a paradise


Hemma efter att ha pluggat sedan halv sex. Första stopp var stadsbiblioteket med Simon och Max och efter det blev det till att sätta mig på ett café för att fortsätta pluggningen i min ensamhet. Ensamt är tråkigt eftersom det ger mycket mer av att diskutera, tycker jag. Fast kan i för sig medge att det kanske blir lite mer seriöst när man är ensam, så lika mycket av bägge båda är nog helt enkelt bäst. Nu ska jag kolla på PH på internet eftersom jag missade pga pluggandet, trevlig kväll på er vänner.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha vet att man säger att man växlar, men det lät roligare (C00LARE) med att skriva köpa heheh. <3

2010-10-16 @ 19:34:11
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0