Cause you know it's over before it began.


Haha jag måste bara säga att jag älskar dig söta mamma och att jag känner mig fruktansvärt elak just nu. Skrev ju att jag tagit bort piercingen och fick genast en överlycklig kommentar av mamma som kikat in, att "gud vad bra, nu är du äntligen fin igen!". Men... grejen är ju den att jag inte har tagit bort den. Skulle bara vara sådär jättekul som alla andra bloggare och ljuga lite. Kommer nog inte att ta bort den på ett tag heller då jag gillar den, har liksom blivit lite kär i den. Kär i en metallkula, vettigt. Men den har blivit en del av mig, metallkulan är en del av Therése. Haha så... förlåt än en gång mamma, på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0