You like to do it as a child on your own.

Vet ni vad? Jag är verkligen  lat ibland... eller snarare äcklig faktiskt. Jag kom hem vid nio efter att ha tränat och jag har fortfarande inte duschat. Skälet är alla underbara läxor och allt underbart pluggande som min kära skola ger mig. Men jag menar hallå, hur fint sitter det inte att sitta och plugga helt svettig fram till morgontimmarna? Nej för vet ni vad igen? Det sitter inte alls fint, inte ens lite grann. Så några sekunder efter att jag har publicerat det här inlägget, är jag förmodligtvis påväg spingandes in i duschen. Efter det ska jag nog käka upp resten av min pluggnäring, som den här gången bestod av fruktsallad med grädde, och skriva klart det sista av en analys och svenskauppgift. Jag vill sova, men kan inte. Oskönt.

Vill tillbaka till dit nu, inte ofta man upplever något som är för bra för att vara sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0