Mars 22, 2010

Riktigt dålig uppdatering, men har faktiskt mitt internet som en helt okej ursäkt eftersom det går av och från ungefär varannan minut. I alla fall, idag är ingen toppendag. Ligger hemma med feber, ont i öronen och en väldans hosta som inte vill ge sig. Så ja, jag kände att det faktiskt är okej att vara hemma från skolan vid ett sånt här tillfälle. Funderar på om jag ska hasa mig upp ur sängen och göra pannkakor till lunch, det enda hindret som finns är jag själv. Är ganska lat av mig, och när jag dessutom är sjuk så brukar inte den sidan göra sig så värst mycket bättre. Meen.. det återstår och ser. Jag har ju inte sagt aldrig.



pic;        the crazy dreamer


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! ;) kommentera gärna på min blogg!

2010-03-22 @ 12:30:25
URL: http://saaackee.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

krya på dig sötnos!

2010-03-22 @ 15:17:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0