Hey! Something is different in my world today.

SJUK kväll, SICK night... råballt, awsome.

Innan det blev kväll så firade jag min lillasyster som fyllde 13 år igår, GRATTIS! Släktkalas på kvällen, vilket innebar en sjuk kak- och tårtfrossa. När firandet tog slut åkte jag iväg till bj med bra vänner. När bj räckte för vår del åkte jag och kära Klara iväg på en efterfest (?), vilken endast innefattade 5 pers (där vi själva är inräknade)(Coolt). Var för trött och för hungrig för att mitt humör skulle kunna uppskattas av någon annan, så "efterfesten" dog ganska snabbt och vår långa resa till Mc Donalds började. Vi kommer dit och inser att Mc Donalds inte öppnar förrän vid 07:00 (klockan är 04:50). Eftersom vi är så jädrans sugna på hamburgare, går vi till centralen och sätter oss där, väntar i två timmar och går sedan till Mc Donalds för att köpa våra älskade och efterlängtade hamburgare. När vi väl kommer fram ser vi: Frukost serveras mellan 07:00-10:00. Med andra ord: Vi kan inte äta våra efterlängtade hamburgare utan får istället nöja oss med några sketna Mc Muffin Bacon (bröd+ägg+bacon+ost). Vem döper ens en macka till Mc Muffin? Fult, blä, skit på Mc Donalds. Nu är jag hemma och funderar på om jag ska lägga mig eller om det inte är någon idé.

Det var en snabbeskrivning av kvällen, tänkte att ni liksom ville veta och anteckna. Hejs!
(förresten är det här första gången i mitt liv som jag dygnar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0