Det finns en historia om två själar, vars öden är fästa i varandras. Hur du kan vara en utav dem men inte jag, kommer jag aldrig att förstå.

Det är snart slut på onsdagen, vilket betyder att det är torsdag imorgon. När det är torsdag imorgon, innebär det att det snart är fredag. Att det snart är fredag betyder att det snart är helg. Herre min skapare vad dagarna går fort, hur bra är inte det? 
Positivt med att tiden går snabbt: Det blir helg mycket snabbare, loven känns inte så långt bort, skolan känns inte lika långtråkig.
Negativt med att tiden går snabbt: Man blir äldre mycket fortare.
Jag vet inte riktigt vad jag själv tycker, kanske borde tiden gå lite långsammare så man hinner med att njuta lite mer av livet (som alla de vuxna säger att man bör göra medans man är ung). Vet däremot inte riktigt hur man kan njuta av att gå i skolan och ständigt stressa och slita sönder sig med sjuka mängder plugg. Men.. det kanske bara är jag? Nej, jag väljer att för tillfället ändå uppskatta att tiden går delvis snabbt.
Nu ska jag skynda mig ner på stan för att betala min och Ullis resa till Turkiet i påsk, jag hoppas det går vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0