It's the final countdown.

Sjuuukt skön dag, som ändå är lite oskön eftersom det är lovets sista dag. Men äsch, nej skön har den i alla fall vart! Har gjort en massa saker som jag egentligen har dragit mig för att göra, som att bland annat åka till IKEA och att plugga. Men tog itu med skolan och gjorde en del saker, och åkte även iväg med mor till IKEA där jag köpte lite saker till rummet. Nu på kvällen kom Viktorsson hit och vi kollade på Seven, helt okej bra film som jag trodde skulle vara mycket läskigare än vad den var (vilket i för sig var ganska skönt, + till oläskiga filmer). Nu ska jag springa iväg till badrummet och hämta tandborsten för att inte missa VÄRLDENS MEST SPÄNNANDE FINAL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0