"Det är för fan inte sant".

Nej, det är verkligen helt otroligt. När jag nu har legat här i min säng i över två timmar och inte kunnat sova på grund av att jag svettats som en gris, gav jag tillslut upp och gick iväg för att hämta termometern. Vad tror ni den visar om inte 37,9 grader? Vad är det för fel på mitt immunförsvar? Kan inte de där jävla gubbarna i kroppen (från barnprogrammet) ta och reparera mitt immunförsvar snart, för jag orkar verkligen inte vara sjuk längre. Hur många veckor är jag uppe i nu? 4 tror jag, heeelt stört. Jag vet inte, men antingen har gubbjävlarna åkt iväg på en långsemester eller så börjar jag snart misstänka att min kropp försöker skolka från all rörelse som världen bjuder på. Nu ska jag (efter två ipren, en åksjuketablett och massa vatten) lägga mig ner i min säng och försöka somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0