Kategorin står för vad det är

Hehe vet ni vad? Nu har jag beställt mina två måsten från H&M's katalog, och jag är säker på en utav dem. Och vet ni en till sak? Jag hade faktiskt inte tänkt visa vad jag beställt förrän det kom så jag kunde visa sakerna på mig, men jag har inte tålamodet att vänta så ni får se de på en tråkig standardbild. Dessutom så vet jag ju inte heller när min fula lilla dator ska komma att fungera igen, så äsch, vem orkar dra ut på roligheter? Inte jag. Här är de i alla fall, ett par mockastövletter med 10cm tror jag att det var. Men klacken är ju trots allt stadig så förhoppningsvis ska det väl inte va så mycket problem med vinglande. Sen beställde jag faktiskt också ett par shorts, vilket kan va ganska onödigt, jag vet... men heter man Therése så gör man aldrig smarta drag. Men de var megatuffa så jag hoppas de är lika balla på som de är i katalogen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0