Halloween

Vet ni vad? I helgen så ska jag iväg till Harrogate i England för att gå på en stor bröllopsmässa. Varför jag ska på just en bröllopsmässa är för att min mamma arbetar med en bröllopsbutik och vi har blivit inbjudna till mässan där det bl.a. kommer vara en massa utställare från olika delar av världen, modevisningar med bröllopsklänningar av olika märken och andra saker som rör bröllop. Det som kommer bli ännu roligare är att det en kväll kommer hållas en stor maskerad för alla utställare och en del inbjudna, varav vi är två. Maskeraden kommer att ha ca 300 gäster och har temat halloween. Jag ska vara en läskig clown, och det tuffaste med min utstyrsel är att jag kommer ha linser i ögonen så de kommer bli blodröda. Hur jag sen kommer se ut kommer ni få se på kort när jag kommer hem, så ni får allt sitta och vänta med spänning(haha låter som kissie). Men i alla fall, jag börjar bli rejält taggad och tycker att det kommer bli grymt kul. 
 

vet inte alls hur jag kommer se ut tillslut, men man testar sig fram (:


 

Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Klara

Fan va het du vart då! haha ja säger ju att du ska ha rätt läppstift!

2009-09-09 @ 20:04:48
URL: http://waadiin.blogg.se/
Postat av: therése

haha jo just i den formen också (; men tack sötnos!

2009-09-09 @ 22:11:04
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0