En ä-c-k-l-i-g dag i Therése oäckliga liv

Usch, det här kommer inte bli ett bra inlägg. Vet ni vad jag tycker är så hemskt idag? Att jag hade ett matteprov som jag pluggat till i en vecka, men inte kunde ett piss utav. Vet inte vad felet är, kunde över 85% av talen på de sidorna i boken som vi hade, men på det där pappret.. 1% om jag har tur. Jag säger HEJ mitt första, men ändå inte välförtjänta, IG.. hur det nu kan hänga ihop. Ja, tror nog en del personer märkte av min irritation idag efter provet.


pic;    har inget minne om vart jag hittat den, såg den glänsa i min mapp på datorn.


Kommentarer
Postat av: Klara

fyfan va äcklig bild! får rysningar!

2009-10-15 @ 17:55:08
URL: http://waadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0