Ooohoj

Halåå och förlåt igen, vet inte vad det är som har tagit åt mig. Men jag orkar typ inte blogga, men det ska vi ändra på.
Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket, skolan och efter det var det träning. Nu ikväll var det egentligen meningen att jag skulle ut, men pga att jag är så lat så blev det en hemmakväll istället. Är ju lediga imorgon så det var därför vi haft planer för ikväll. Men nu så ska jag gå och lägga mej, har tidigt utvecklingssamtal imorgon. Ha det bra!
 

- Förresten, längtar inte ni också jättejättemycket tills valborg? Vill att våren ska komma! ( Hahh bilden är från förra årets valborg, en oförglömlig dag med bullen. Vad var det, 08.00 vid fyrisån(;? )
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0