Förlåt för uppdateringen!

Hej allihopa!
Förlåt för min dåliga uppdatering, men har haft så mycket annat som jag tvingat före bloggandet. Men det har inte hänt så mycket förutom en massa skola och så. Men kan lägga upp lite bilder igår från en fest. Den var väl okej, inte så jättemycket drag kanske men den var trevligt. Tog inte så mycket bilder vid själva festen heller, men här kommer några bilder på snyggingarna jag var där med.


-           "väntan på bussen, jag och klara"

-           "kajbraj och jag"

-           "jag och klara"

-           "titten och bullen"

-           "klaren och kajsen"

-           "favorittjejerna"

-           "bullrika och klaris"
Kram Therése!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0