Saturday night fever

Lördagskvällen blev lugn och spenderades med Bulle. Vi åkte till bryggan och satte oss där med filtar och picknik, lots of fun. Vi köpte den nya maraboun med jordgubbssmak, och den var sjukt god. Känner på mig att det kommer att komma ner ett x-antal sådana i min mage. Senare på kvällen kom parkman och christian, som hade bestämt sig för att dygna pga att de skulle gå ut med hunden(?). Haha men i alla fall, det var kul och vi åkte senare åkte vi bl.a. hem till mig och hoppade på studsmattan.  Hoppas ni andra hade en trevlig kväll!

 
Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

åh vad glad jag blev när jag såg att du skrivit! det var ju du som fick mig att blogga från början borta i omvårdnadskorridoren om jag minns rätt :) nej absolut inte, vi har massor att prata om gullet! vi hörs i sommar tycker jag, massa pussar från topp till då! <3

2009-06-22 @ 00:58:54
URL: http://jasminsaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0