Tränings-kit från Reebok

Sitter nu och äter middag och kollar igenom min mail om jag fått något utöver alla facebookmeddelanden. Öppnade ett mail för typ 10 minuter sen och ser där att det står:

Grattis!
Du har vunnit ett träningskit från Reebok på cosmopolitan.se.

Skicka mig din adress samt dina storlekar (skor, tröja, byxor) så kommer vinsten med posten!

Vänligen,
Ulrika


Tror ni inte jag blir så lycklig att jag snabbt springer in med datorn till pappa och stolt visar vad som står? Brukar vara med i lite olika tävlingar på hemsidor bara för att, och visa att man är aktiv medlem på sidorna. Men den här tävlingen som Cosmo hade ville jag verkligen vinna, och så gör jag det. Verkligen, verkligen kul. Vet dock inte hur allt ser ut, men det lär ju vara något fint. Reebok brukar ha många snygga modeller på både kläder och skor.



Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0