Träning och morötter

Helt slut är jag efter dagens träning idag. Började med joggning/tempohöjning med boll i 20 minuter, efter det var det jogging runt vig mitten med olika inslag av t.ex. armhävningar, tempoökning, sidförflyttning m.m. Efter det var det match x3. Kan inte säga att det var den bästa träningen man gjort, men att ha tränat gör en mer nöjd över sig själv.
Nu har jag precis suttit och tittat på Top Model 11, spelade in dagens eftersom träningen var samma tid, och ätit morötter, gurka, paprika och blomkål. Känner mig typ som en vegan eller något, men det var gooott. Haha, Nikishia Riley är ju bara för rolig. Har aldrig hört en människa som pratar så mycket som henne, hon säger så mycket som jag säger under ett år på en minut. Rolig tjej i alla fall, fast rätt var det att hon åkte ur. Ni får ha det bra allihopa och sova gott, för det ska jag göra nu.


Titta vad mysigt det ser ut, måste också skaffa ett jättestort flufftäcke! (a)
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0