Tråkigt

Skola idag och det var väl som vanligt, efter det var jag hos läkaren för ryggen och sen solade jag. Har inte riktigt börjat fått någon färg än men det kommer väl så småningom efter att ha solat några gånger(:
Nu ikväll var det egentligen meningen att jag skulle på träning, men eftersom min rygg alltid ska göra allt man inte vill så kan jag inte gå. Jag bara längtar till om ett år då jag har gjort massa övningar som jag fått så det nästan är hel igen, kommer va så himla skönt att slippa ha ont i ryggen så den förstör träningen. Jag som var så stolt över att äntligen ha tränat igår och såg fram emot dagens träning): Funderar på att gå dit och titta på hörnvarianter som vi skulle köra, ska i alla fall gå iväg till Diös prata med tränarna och fråga vad de tycker.
Ni får ha det bra allihopa,


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0