Sjukling



Hemma från skolan idag, ryggen som vanligt. Har precis suttit och pluggat i år och dagar nu, så kände att jag var värd en liten ledig stund. Sitter och äter yoghurt ur mitt favoritglas, koglaset såklart, och lyssnar på några va Joshua Radin's låtar. Ska väl ta tag i pluggandet igen snart, men måste bara få pusta ut.
Undrar vad som kommer att hända i helgen, har inga planer än. Förhoppningsvis ska jag väl kunna träna, känns verkligen som ett måste med tanke på att jag inte tränat på snart två veckor. Men ska nog ta mig ut på en långpromenad nu, sån som jag var på igår. Riktigt skönt att gå och rensa tankarna ibland, man känner att det verkligen behövs. Ni får ha det så bra i det gråa vintervädret!
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0