Relaxdag med sötnosen

Idag ska jag ha en riktigt mysig dag med superFrida. Hela dagen ska tillbringas på ställen som förhöjer ens skönhet. Dagen börjar med att vi går på Fyrishov's relaxhouse och bastar, badar bubbelpool och det andra som finns där uppe, vet inte vad som finns än. Och allt detta bjuder bästisen på, då hon fått två biljetter till det i julklapp, och jag får den ena. Kan verkligen inte tacka henne tillräckligt men är jätteglad för det kommer bli jättemysigt! Efter det ska vi iväg och sola solarium för att få i alla fall någon färg tills vi ska bada med klassen. Ingen vacker syn med den likbleka hyn man har nu. Ska däremot inte göra samma misstag som förra gången jag solade på vintern. Då solade jag 15 minuter första gången och jag var tio gånger rödare än en tomat är, det var nya rör så antagligen därför jag såg ut som jag gjorde. Så vad lär man sig av det? Jo fråga innan ifall det är nya rör, och vilken tid de tror att ens hudton borde klara av. Tror nog att det blir 10 minuter första gången nu för min del.
Men ska gå och äta mat nu, ha det bra allihopa!


 Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0