Bröllopsklänning

Jaa idag har det väl inte hänt så mycket mer än skola, träning och kväll. Kvällen blev efter många om å men hemma med tanke på att det blev sent efter träningen och sen så ska jag upp tidigt imorrn för att jobba nere i mammas butik HEFA Brud och Fest. Ska väl vara med mest för att lära in mig allt och inspektera hur hon gör, men sen självklart stryka å massa sånt också som ingår i brudklänningsaffärer. Brukar antingen vara full fart eller nästan inte några alls på lördagar, jag hoppas att morgondagen ger mig många kunder. Skulle kännas kul att försöka hänga med lite och testa påin real. Men som sagt, kom hit till HEFA och jag hjälper er att beställa antingen brud- eller festklänning. Världens bästa service har ni där!
 
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0