Klockan

Jag har kommit på att jag nästan aldrig har koll på tiden och kommit fram till att det vore så himla bra å skaffa en klocka. Problemet är ju nu att dem man vill ha är så galet dyra, så känns inte bra. Funderade först på att önska mig en i födelsedagspresent men sen kom jag på att då måste jag önska mig pengar som jag kan lägga i sparkassan. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, får väl fortsätta leta efter en billigare klocka och helt enkelt nöja mig med att sitta och njuta av bilderna här nedanför.
Alla tre är från Donna Karen New York, och kan bl.a. hittas här.
DKNY NY4332

2.595:-                                                         .
DKNY NY4370
2.795:-                                                         .
DKNY NY4404
2.795:-                                                         .

Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0