Kall natt

Nu är jag hemma efter en lång kväll på Katedral. När vi kommit tillbaka efter träningen så hade stackars far min vart helt sönderstressad under tiden vi vart borta. Hade tydligen vart sjukt mycket folk, så han var något lycklig när vi kom tillbaka med en dator och massa filmer. Vi skapade våran egna lilla bio vid Kattes lilla kiosk och de flesta verkade faktiskt lite avundsjuka över att vi hade film att roa oss med medan de hade ett klassrum fullt med ungar och luftmadrasser. Jag kan säga att jag förstår dem!
Men tillslut, som allt annat, tog våran kväll slut på Katedral och Björn kom och löste av oss. Tacksamma var vi, mindre tacksam var väl han. Men vem bryr sig, vi blev lediga? hoho(:
Nu ska jag ta mig en välförtjänt sömn efter att ha cyklat hem i den -10 gradiga kylan där ute. Men vad gör man inte för naturen, hahh. Sov gott allihopa, för tro mig, det kommer jag!

Valentina Zeliaeva - Photo: David Sims for W magazine,  image courtesy of Women
Valentina Zeliaeva, ens idealutseende? jaatack, ge mig det
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0