H&M

Har precis kommit hem från stan, efter att ha varit på café med Klara och fikat. Ska inte på träningen ikväll heller eftersom min rygg fortfarande inte vill vara snäll): Men på cafét var det mysigt och blev en del djupa diskussioner men även massa skitsnack. Men vi är ju tjejer, så skitsnack går ju inte att undgå oavsett hur man vrider och vänder på det.

Nu har jag tjatat mig till att mamma ska ringa H&M igen efter många om och men. Har inte fått hem det jag beställt än eftersom mamma ska vara så seg av sig. Har i alla fall hittat hur mycket fnt som helst i H&M's vårkollektion. Blev speciellt kär i en axelväska som jag hittade, och den vill jag bara få hem nu nu nu! Men som vanligt, får vänta. I det här fallet gäller inte heller ordspråket alla hela tiden drar, "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"  Nej absolut inte, för kan ju inte gå runt och vara snygg med den nu då jag inte ens fått den.
Men här nedan ser ni lite av allt det jag har beställt(:

- Jeansjacka 298:-
- Byxa 198:-


-
älskade Väska 129:-

- Skor 298:-
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0