Ge mig ett liv

Nu börjar minnet komma tillbaka och jag har insett att vi faktiskt har skola imorgon, ååh död åt skolan. Orkar verkligen inte med den just nu, är fortfarande inte utvilad fastän man har haft mer än 2 veckor på sig att försöka vila ut. Och inte bara det att vi har skola, jag har också prov i företagsekonomin eftersom jag var sjuk dagen vi hade det. Kuuuul... verkligen inte! Men en sak är faktiskt väldigt positivt, nu när buss 17 har slutat gått, som jag tidigare tagit till skolan, så har buss 110 och 115, som går precis utanför mitt hus, börjat gå hela vägen hemifrån mig upp till Lundellska skolan. Hur tur kan man ha på en skala mellen 1-10, jo det här är ett läge då man faktiskt prickar in 10:an. Hoho vad lycklig man är. Så nu kommer jag kunna gå 100m på morgonen, sätta mig på bussen, och sedan kliva av vid hållplats Lundellska skolan, wiie!

Men efter solsken så kommer alltid regn, och för mig är det ett regn av pluggböcker. Så ska återgå till ekonomin och hoppas att i alla fall ni andra har ett något mer intressant liv.
Ha det bra!

Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0