Första jobbdagen

Nu har jag klarat av första arbetsdagen nere på HEFA. Blev riktigt mycket kunder idag, vilket var lite läskigt då jag inte ville ge någon service till kunderna eftersom jag inte visste så mycket om allt. Så mitt arbete blev att packa upp varor, stryka kläder och hänga tillbaka/plasta in klänningar. Men det kändes bra för att vara första dagen i alla fall. Och riktigt glad är jag över de pengar jag tjänat in, kanske inte jättemycket på de tre timmarna men alltid något(:
Nu ska jag snart äta, vi har bestämt hem mat från något ställe, så när de kommer med maten så blir det till att fylla magen. Efter maten ska jag iväg till Bullen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något kul blir det i alla fall.


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0