Förlust/Vinst/Lika = Vinst

Nu har vi spelat mot 95 tjejerna, och jag kan inte påstå att det var våra bästa matcher. Vi spelade tre stycken 15 minuters matcher och resultaten blev:
Gusk 92 - Gusk 95
1   -   3
4   -   0
2   -   2


Första matchen kan jag säga er att den var katastrof. Vi blev totalt bortspelade och var riktigt dåliga. 95:orna var riktigt bra och spelade ut oss, pinsamt men sant att tre år yngre kan spela ut oss.
Andra matchen blev vi mer seriösa och spelade klart bättre. Inte superbra men bra var vi. Som sagt, vi vann med 4 - 0 också så man ska inte klaga.
Tredje matchen började väl okej men vi var fortfarande stressade över att vi blev så pass pressade av dem. Ledde matchen med 2 - 1 men då det var 9 sekunder kvar tryckte de in ett mål. Lite otur men visst, inte hela livet.
Allt som allt så vann vi allt med 7 - 5 och det var bra. Mindre bra var däremot att vi inte fick igång det spel vi egentligen var där att försöka träna upp. Men allt för negativa ska vi inte vara, vi vann och spelade stundtals bra.

Nu ska jag ta tag i pluggandet igen, bara för att man har ett liv... eller? Har i alla fall min kopp te att roa mej med, vi har köpt typ alla tesorter från Lipton som finns så kommer att bli ännu mer beroende än vad jag redan är.


 Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0