Dra vagnar

Hur drygt är det inte att på en söndagkväll, åka ut till Coop i boländerna och dra vagnar då det är 5 meter slask på marken. Ungefär helt värdelöst. Japp, först var jag på träning, vilken jag inte ens kunde köra hela pga ryggen, och när den är slut tror man att en skön tur till sängen är exakt vad man ska få. Sedan inser man att man har vagnar ikväll och sinnet vänds upp och ner, man kommer ju in i en deprission. Så iväg till boländerna för att dra vagnar i ca 1½ timma blev det nu, INTE det roligaste nej. Det enda positiva på hela kvällen var att jag hittade två tior som jag stolt kan lägga till i min samling, och om det är det roligaste på kvällen... då är det riktigt illa!
Menmen, nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sedan slumra sött. Ha det bra!


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0