Bara jag lyckas

Efter att ha pluggat å pluggat intill historiaprovet ikväll så är jag äntligen nöjd med att ha börjat förstå lite grann i alla fall av vad som står i boken. Sitter å chattar med Henrik på msn å så frågar han vilka sidor vi ska ha till provet. 86-93 svarar jag glatt och fortsätter plugga. Efter en stund så skickar han att nej men det är ju inte alls 86-93, det är 186-193. Åååååh jag har suttit å pluggat på fel sidor, hur kan man va så dum att man inte tänker på att texten inte hänger ihop med det man har pratat om på lektioner. Nej nu är jag deprimerad och vet inte vad jag ska ta mig till, får väl börja om med att plugga. Hej natten, äntligen ska jag få plugga under dina timmar... not fun!
Hoppas i alla fall att ni sover gott och får fler sömntimmar än mig, ha det bra!


här är i alla fall något som ger mig glada tankar, rolig kväll!
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0