Brandsäker dataskärm

Förlåt igen, ska verkligen skärpa mig med bloggandet. Men fallet är faktiskt nu så att min dataskärm typ brann upp innifrån, så hade inte någon skärm på någon vecka. Sedan så fick jag en sådan där jättetegelsten som skärm, och den var inge bra. Men nu så har jag fixat en ny skärm och bloggandet ska komma upp på topp igen!

Idag så for jag hem efter idrotten pga ryggen, funkade inte för värken. Dessutom hade jag även glömt precis alla ombyteskläder och handuken, så det gjorde dagen ännu surare. Men dagens slut blev väl helt okej när man hittade glass i frysen, ska ta och äta lite nu. Ha det bra!

Måste bara säga också att det är så skönt nu när solen kommer fram och alla blommor börjar komma. Vid sånna här tillfällen så älskar man våren.


- bild,           blomma i trädgården.
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0