Tröttsam skoldag

Skolan idag, längsta dagen i veckan då vi går till 16.00, jobbigt må jag säga! På lunchen, 1h 30min, drog jag hem för att sova och det var dagens höjdpunkt, däremot kan jag inte påstå att man var totalt utvilad när man kom tillbaka men det var skönt så länge det vara. Efter skolan bar det av till Klara för mer plugg och nu sitter jag hemma helt trött på skolan.
Är även i panik över vad som kommer hända med Linné och klassen, flyttas till skrapan? Nej tack! Hoppas att byta till Fyris, vilken klass det blir är dock oklart. Antingen blir det väl någon Juridik/Kriminalteknik eller förhoppningsvis att samsam klassen på linné kommer till Fyris så man kan byta dit(:

Nej men allt kommer säkert lösa sig och nu längtar jag bara till våran superkorta dag ímorgon då vi slutar tio i tolv!
Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0