Veckans doft!

Skoooola idag, en ovanligt rolig dag måste jag säga. Bästa på hela dagen var nog när henrik fick ta in sig h's lukt, verkligen njöt utav det. haha stackare, men ibland är nathalie lite för kul.
Men sen så hade vi det hemskaste provet någonsin, ekonomin. Har aldrig gått så dåligt på ett prov tror jag, blir lycklig över ett G. Det blir ju inte direkt bättre utav att alla efter provet säger att "nej men det var ju typ det enklaste på länge". Kul att man i vissa lägen känner sig så bra liksom?
Hahh, men Klara du förhöjde min dag.
- Ojojoj, nu blir nog alla killar glada.
- Höhö, men inte dom hära!

Efter skolan bar det av till stan med Bullen, tog en fika på café Linné. Jättemysigt och jättekul, har inte setts på år och dar! Så blev en massa prat om allt och alla(: Nu ska jag ta mig tid till ekonomipluggande, då vi har ett prov om det imorrn igen. Ha det bra!

Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0