Usch för modet

Jag tycker det är så himla tråkigt att det enaxlade modet har kommit tillbaka, det är något som jag verkligen inte gillar inom design. Vet faktiskt inte riktigt varför jag tycker det är så hemskt, kanske för att man ser en aning bredaxlad ut i dem. Jag kommer i alla fall aldrig att köpa något enaxlat linne, brukar ofta säga så om det "nya" modet och i slutändan så har jag införskaffat mig sådant som jag buat för ändå. Men nu är jag säker, och kan med största sannorlikhet lova er att detta plagg, inte kommer att hamna i min garderob.


För er som ändå gillar designen, så finns denna tröja på La Redoute's hemsida och kostar bara 129:-
Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man ser bredaxlad ut i dom ska jag köpa en ;) huhu

2008-12-18 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0