Skolkläder

Idag fick vi äntligen våra skrapankläder, jag har beställt ett par gråa mjukisbyxor och en munkjacka, jag måste säga att de är så otroligt mysiga! Och som jag tjatat hela tiden i veckan, så var det ju meningen att jag skulle på Gränbys juldans idag, men så blev inte fallet. Fick reda på att vi hade prov på eftermiddagen och kände att jag för en gångs skulle vara ett MVG-barn, så stannade kvar i skolan och pluggade hårt. Dock tog ju vissa andra i klassen av, inga namn, och gick på juldansen före provet, förstår inte hur? hoho, eller kanske lite.

Måste bara säga att det är hur kul som helst med datorerna i skolan, hade tyvärr inte tillgång till min idag då Klara hade mina nycklar till datorskåpen, och hon var sjuk. Men fick roa mig med de andras datorer och det funkade lika bra. Fick för övrigt snygga Jasmin till att skaffa blogg, http://jasminsaleh.blogg.se, läs den gott folk den är galet bra. Men nu ska jag iväg till stan och träffa Klara, julhandel blir det av. Och kanske lite nödshopping för kläder, känner att jag är i ganska stort behov av det för tillfället.

Skönt att sista skoldagen är avklarad, jullovet here I come!

Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

puss på dej min sköna! <3

2008-12-18 @ 19:10:30
URL: http://jasminsaleh.blogg.se/
Postat av: therése

puss på dej tillbaka snygging!

2008-12-18 @ 20:24:15
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0