Myskväll, igen

Skolan idag, och ångot särsklit har det väl inte hänt. Normalt(?) som vanligt(: Hade förresten redovisning om en engelsk film där man skulle vara en karaktär och berätta om boken ur dens perspektiv. Gick hyfsat bra, måste nästan ge ett pluss till henrik som improviserade typ hela redovisningen då han inte ens läst boken. haha kul. Efter skolan var jag med Frida och vi åkte hem till henne för å välja ut en outfit till hennes big moment at BJ! sötnos, hihi. Sen så bar det av till träning som jag ännu en gång inte kunde vara med på pga ryggen. Hatar å känna mig skadad å dålig. Hade iaf sällskap av någon Emilia som var trevlig, thorén barn tror jag det var.
Nu ikväll har det vart myskväll hemma med familjen med idol, igen. Har typ inte vart ute på över tre veckor, men det gör faktiskt inte. Man måste ju ha någon tid man tar igen sig tröttheten. Så galet trött efter veckan då!
Ha det bra, kram!


Jag bara älskar Herkules, så himla bra disney är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0